FB pixel

Expressz toborzás

Sok, előszűrt jelentkező rövid idő alatt
Expressz toborzás

A hagyományos toborzási technikákkal a megfelelő munkaerő kiválasztásának folyamata hónapokig is elnyúlhat.

A hirdetések ezalatt csak viszik a pénzt, az önéletrajzok átnézése rengeteg időt és energiát emészt fel. Ismerős a probléma? Mit szólna hozzá, ha azt mondanánk, hogy megsokszorozzuk a toborzási folyamata hatékonyságát? Egy könnyen kezelhetó, átlátható rendszert adunk a kezébe, illetve működtetünk. Ezzel sokkal rövidebb idő alatt választhatja ki az Ön által meghirdetett pozícióra az ideális jelölteket.
Nincs felesleges adminisztráció, elpazarolt idő és energia.
Rendszerünk megfelel a GDPR szabályoknak.

Az Expressz Toborzás előnyei

Hamarabb lezárhatja a toborzást

Hamarabb lezárhatja a toborzást

A gyorsabb toborzási módszernek köszönhetően akár 90% -al lerövidülhet a toborzási kampány hossza.

Könnyebben válogathatja ki az Önnek megfelelő jelölteket

A már előszűrt listából sokkal gyorsabban és egyszerűbben tudja kiválogatni a megfelelő jelölteket.

Könnyebben válogathatja ki az Önnek megfelelő jelölteket
TÖBB JELENTKEZŐ KÖZÜL VÁLOGATHAT

TÖBB JELENTKEZŐ KÖZÜL VÁLOGATHAT

15 éves tapasztalatunknak köszönhetően eredményesebb hirdetési kampányokat működtetünk és a jelentkezési felületre nem csak az aktív munkakeresőket, hanem azokat a személyeket is felhozzuk, akik még csak gondolkoznak az esetleges munkahely váltáson. 

Értékes munkaidőt spórol meg magának

Azáltal, hogy Ránk bízza a teljes toborzási folyamat megtervezését, előkészítését és lefolytatását, átszervezheti a munkaidejét és olyan feladatokkal foglalkozhat, amit más nem tud elvégezni. 

Értékes munkaidőt spórol meg magának

Elégedetlen a toborzás eredményével?

Töltse ki adatbekérőnket!

Ezzel jelentkezik egy díjmentes prezentációra, melyen megmutatjuk, hogyan lehet eredményesebb. 

face
face
face
face
face
face
face
face
Kérdezze szakértőnket!

A marketing mostanra egy bonyolult, széleskörű, sok technikai és szakmai ismeretet igénylő tevékenységgé vált. A cégvezetők többsége tudja milyen bevételi, értékesítési céljai vannak, viszont abban, hogy pontosan hogyan, milyen módszerek, eszközök használatával érje el, vannak kérdései.
Kérjen visszahívást egy díjmentes szakmai beszélgetésre!

Szolgáltatás ütemezése

01 lépés

Első lépésben összegyűjtjük a cég legfontosabb pozícióit, ahol toborzás szükséges. A pozíciókat tanulmányozzuk, profilozzuk. Meghatározzuk azok célcsoportjait, valamint legfontosabb tulajdonságait, melyekre helyeznünk kell a kampányok fókuszát.

02 lépés

Miután az adott pozícióra meghatároztuk a kulcsszavakat, fő üzeneteket, az álláshirdetésekben használatos kifejezéseket, elkészítünk egy speciális kérdőíves felületet, amit egy jelentkezési űrlappal kötünk össze, hogy a leghatékonyabb legyen a jelentkezés folyamata.

03 lépés

A jelentkezők érdeklődését pozícióra szabott online hirdetések keltik fel, melyek kifejezetten a célcsoport számára lettek targetálva, tehát csak azon személyeknek jelenik meg, akik megfelelnek a demográfiai elvárásainknak.
Eltérő hirdetési csatornákat használunk a különböző beosztások betöltéséhez. 

04 lépés

A hirdetésre kattintva egy internetes felületre kerül az érdeklődő, melyen eladjuk a pozíciót. Ezen a felületen olyan kérdéseket válaszol meg az érdeklődő, melyekből kiderül, hogy kvalifikált-e az adott munkakörre. 

05 lépés

Valós időben kapja meg a jelölteket egy szürhető online platformon keresztül. Itt megtalál minden olyan információt, ami szükséges ahhoz, hogy eldöntse mely jelöltekkel érdemes felvennie a személyes kapcsolatot.