<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<!-- generator="FeedCreator 1.7.2" -->
<rss version="2.0">
	<channel>
		<title>Egy vÃ©gtelen tÃ¶rtÃ©net (2. rÃ©sz)</title>
		<description>Comments for Egy vÃ©gtelen tÃ¶rtÃ©net (2. rÃ©sz) at http://www.ugyfelgyar.hu/cms , comment 0 to 5 out of 5 comments</description>
		<link>http://www.ugyfelgyar.hu/cms</link>
		<lastBuildDate>Tue, 07 Feb 2012 08:23:47 +0100</lastBuildDate>
		<generator>FeedCreator 1.7.2</generator>
		<item>
			<title>Köszönöm a hozzászólásokat :)</title>
			<link>http://www.ugyfelgyar.hu/cms/content/view/126/87/#pc_8</link>
			<description>Kedves Andrea, János, Mihály, valamint minden kedves olvasó!

Nagyon köszönöm, hogy elolvasták cikkemet, illetve, hogy hozzászólásukkal megtiszteltek. A helyzet, hogy mindegyiküknek igaza van a saját szemszögébõl és Jánosnak is igazat tudok adni, mert korábban én is voltam ilyen helyzetben

Értékesítõként dolgoztam és akármit csináltam egyszerûen nem jött össze semmi. Sajnos néha van ilyen periódus.

Mivel az Ügyfélgyár kifejezetten törekszik arra, hogy a gyakorlatban használható javaslatokat tegyen az ügyfelei bevételeinek megnövelésére, ezért a cikkek, publikációk csak olyan dolgokat tartalmaznak, amik a gyakorlatban is mûködõképesnek bizonyultak.

Annak érdekében, hogy lássák, a Végtelen történet esetében is errõl van szó, mesés formában elmondom, hogy miként mûködött a valóságban, amit leírtam.

A történet leírása a http://www.ugyfelgyar.hu/cms/index.php?option=com_content&amp;task=view&amp;id=147&amp;Itemid=58 oldalunkon olvasható hétfõ estétõl. - Szép Roland</description>
			<pubDate>Mon, 06 Aug 2007 23:14:39 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.ugyfelgyar.hu/cms/content/view/126/87/#pc_7</link>
			<description>Kedves Hosszú Mihály!

A bolhapiaccal egyetértek, teljes mértékben igaza van. A célpiac meghatározás roppant fontos, mivel a mi termékünk eléggé speciális, nem is tömegtermék, arra gondolok, hogy nem olyan szoftver mint a WORD. Ezeket csak a vállakozások tudják használni az õ számukra és igényeiknek felmérése után lettek kifejlesztve. Csak arra akarok rávilágítan, hogy nagyon jól tudjuk kinek is lehet szüksége a termékre. De, ha megkeressük öket és bemutatjuk a terméket, egyetértenek vele, hogy nagyban megkönnyíti a munkájukat, és nagyon jól tudnák használni. De, itt jön amire gondoltam, rengeteg kintlévõségünk van, most nem tudunk pénzt erre szakítani, más fontosabb kiadások vannak stb.

Ennél a pontnál vagyok úgy, hogy lehet a kiáramoltatott prosikat, leveleket, megkereséseket növelni akár duplájára, nem biztos, hogy eredményes. Most az jutott eszembe egy vadászpuskával, ha jó sok töltényünk van és jó sokáig lövöldözhetünk a levegõbe és lehet, hogy egyszer csak eltalálunk egy madarat, de nem biztos, hogy ilyet akartunk. Inkább a célzott lövéseket kell hatékonnyá tenni, mint a területre zúdított ösztûzet, már csak a költségek miatt is.

Kedves Mihály, a megkeresesét azzal kezdem 1. Igény felmérés. 2 A pénz megitélése. 3 a döntési hatáskör megitélése. 

Ha erre a három kérdésre igen a válasz, akkor megyek tovább, mert ha ezeket nem tudom akkor felesleges a további tevékenység. Nos ezek után gondolom azt, hogy lehet akármilyen marketing technika, eladási módszer stb. nem kizárólagos a siker. És itt arra utalok megint, minden módszer, amit én nem ismerek, nekem újdonság és ha csak egy ötletet tudok megszerezni az is nagyszerû mert segíti a munkámat. Csak az üzleti tervekkel vagyok nagyon pesszimista, mert nem tudom elképzelni, hogy az értékesítést lehet tervezni. Ez a része nagyon szkeptikussá tesz, de ez az én bajom. Ezért mondtam, hogy kivánságlista. A statisztikával úgy vagyok vannak dolgok amit tudni kell, de nem mindent.

Ha kell a termék, ezzel is egyetértek, mert nekem is, ha kell valami és nagyban megkönnyíti a munkámat én is megvásárolom, hogy hatékonyabb legyen munkám. Én úgy osztályozom az eszközöket, hgoy segíti a munkámat akkor lehet, hgoy szükségem van rá. Nos nem biztos, hogy mindenki ezt a logokát követi.Tudja, minnél kevesebb erõforrás felhasználásával, minnél nagyobb eredményt elérni. Más szóval a hatékonyság.

Üdvözlettel: Léber János - Léber János</description>
			<pubDate>Mon, 06 Aug 2007 23:13:16 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.ugyfelgyar.hu/cms/content/view/126/87/#pc_6</link>
			<description>Kedves Léber János!

Kicsit más a véleményem a fent leírtakkal kapcsolatban. Ha Ön azt állítja, hogy az érdeklõdõnek kell a szolgáltatás vagy a termék, de nincs rá pénze, akkor véleményem szerint az érdeklõdõvel vagy a termékkel lehet probléma. Az egyik eset, hogy az érdeklõdõ nem igazán érdeklõdõ, és megfogalmazott egy kifogást. A másik lehetõség, hogy a termékkel /szolgáltatással, illetve a pozicionálásával van gond. Elõfordulhat, hogy olyan közönségnél próbálkozik, amelyik nem tudja a termék/szolgáltatás árát megfizetni - példákat lehetne sorolni, bolhapiacon nem lehet Mercedes-t eladni, mert a célközönség nem ott van. Az is lehet, hogy Ön tömegterméket forgalmaz, amit számtalan helyen megvehet az érdeklõdõ, nem tudja, hogy miért pont Öntõl kellene megvennie, illetve azt reméli, hogy máshol vlszleg olcsóbb. Azt biztosan állíthatjuk, hogy ha valakinek kell egy termék, azt meg is veszi, akkor is, ha éppen nincs rá pénze. Lám a sajtó folyamatosan arról számol be, hogy tömegesen vesszük fel a hiteleket és el vagyunk adósodva.
Visszatérve az elõbbi problémára - a sikeres értékesítéshez egy jó terméknek kell találkoznia a megfelelõ közönséggel. Ha ez nem így van, akkor ezen nyilvánvalóan nem segítenek az értékesítési módszerek, ha igen, akkor is csak ideig-óráig.

A másik felvetéssel kapcsolatban: ha valakinek van egy bombabiztos értékesítési módszere, több pénzt lehet keresni ha azt eladja, mintha egy konkrét terméket forgalmazna az értékesítési módszerével. Igazából a marketingmódszert eladni a legegyszerûbb és leghatékonyabb, ez a piac már jó évtizede dollármilliókat termel a világpiacon.

Végül pedig ha kétségei vannak a módszer hatékonyságával kapcsolatban, az Ügyfélgyár is ezt a módszert használja a saját termékei/szolgáltatásai eladásához, és higgye el ez sikerül is nekik. Ennél hitelesebb bizonyítékot nem is lehet találni.

Üdvözlettel,
Hosszú Mihály - Hosszú Mihály</description>
			<pubDate>Mon, 06 Aug 2007 23:12:12 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>http://www.ugyfelgyar.hu/cms/content/view/126/87/#pc_5</link>
			<description>Mindig érdeklõdéssel olvasom ezeket a cikkeket, és megpróbálok új szemszögbõl ránézni a dolgokra. Ha már eleve a vesztes pozícióját vesszük fel, és azt mondjuk, hogy ha vért izzadok, akkor sincs a vevõnek pénze megvenni a termékemet, akkor a vesztes pozíciót kapjuk jutalmul. Az egy egyszerû vevõi kifogás, hogy kellene, de nincs rá pénzem. Én is számtalanszor mondtam már ezt, és akkor sikerült megszabadulnom az aktuális ügynöktõl.
De ha magunkba nézünk, akkor igenis tudjuk, hogy ha nekünk, mint vevõnek, tényleg szükségünk van valamire, akkor pénz is lesz rá.
A mi cégünknek nagyon sokat adtak az efféle cikkek, az ott olvasottakat mindig megfogadjuk, és hogy még hatékonyabbak legyünk, hamarosan bevezetjük a CRM rendszert.
Ha pedig ezt a tudást nem hasznosítjuk bevételeink növeléséhez, akkor mi magunk vagyunk saját ellenségünk.

Üdvözlettel: Zsolnai Andrea - Zsolnai Andrea</description>
			<pubDate>Mon, 06 Aug 2007 23:11:07 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>Végtelen ....</title>
			<link>http://www.ugyfelgyar.hu/cms/content/view/126/87/#pc_4</link>
			<description>Soha nem értem meg azt, ha valakinek van egy bomba biztosan és rendkivûl jól müködõ értékeítési módszere, miért akraja azt mindenáron és mindenkivel megosztani jó pénzért, különbözõ tanfolyamokon, vagy cikkekben stb? Én biztosan nem tenném. Ergó lehet, hogy csak elméletben hangzik jól és szépen. Ha végig gondolom amiket olvastam, az üzletépítésrõl, a marketingrõl és hallottam különbözõ garantált nyereséget hozo tanfolyamokon, ha õszinte  akarok lenni magamhoz akkor azt kell mondjam, mindegyik ugyanarról szólt. Csak a sorrend bolt más, reméltem legalább egy használható ötletet tudok szerezni, hát nem. Tehát nem értem, amikor ilyen ajánlatokra azt válaszolom, hogy rendben, most nézzük meg ennyi a bevétele a cégemnek, és alkalmazzuk az ön által javasolt marketing vagy értékesítési módszert és amikor meg van osztozzunk a nyereségen, akkor már mindjárt jönnek a kifogások, hogy csak akkor és abban az esetben müködik, és garantált itt sorolhatnám idõtlen idõkig a kifogásokat, a lényeg egy fix összeget fizessek nekik, aztán azt csinálok az általuk ajánltt módszerrrel amit akarok.Addig kisérletezek amig akarok, ha nem hozza az eredményt akkor egyértelmû én vagyok a hülye, mert nem úgy és azt csináltam amit mondtak. Mellékelem nem a defektológián (kisegítõ iskola) végeztem, ha valamit értelmesen elmondanak igyekszem megértem, de a könyökömön jön már ki a célpiac, a vevõ felkutatás, kapcsolattartás és még a többi \\\\\\\&quot;okosság\\\\\\\&quot;. És itt a lényeg, hogy ez mind elmélet, tehát szerintük így kellen müködni ennek az Istenverte értékesítési piacnak és én a mindennapi frontvonalban aki kint vagyok egész mást tapasztalatom, ha valakinek kell a termék szolgáltatás megvenné, de nincs rá pénze és itt már meg is bukott, lehet mindenféle statisztikával bajlódni, vezetni, nézegetni, diagrammot készíteni, lehet üzleti, és marketing terveket késziteni, ezek csak kivánságlisták. És mind ilyen ennyit is ér.

Üdv Léber János - Léber János</description>
			<pubDate>Mon, 06 Aug 2007 23:09:49 +0100</pubDate>
		</item>
	</channel>
</rss>

